Efter tio med Blondinbella...

Jag skrev detta: 2009-12-14 Klockan: 10:57:55
Jag har under senaste tiden blivit intresserad av att se på "efter tio" och idag pratar Isabella om sitt bloggande och hennes pojkvän Nils. Något som jag funderar över är att Isabella menar att hon skiljer på sin karaktär på bloggen och sin egen personlighet. Frågan är om man verkligen kan skilja på de två sakerna. Visserligen har man som hon säger lite olika karaktärer som man har hemma, i skolan, hos mormor och sådär. Men frågan är om man orkar och kan hålla isär två personligheter så mycket? Jag känner att jag är mig själv på bloggen men jag har ju typ 10 läsare om dagen så det har inte så stor betydelse. Men kanske fungerar det att ha två liv som Blondinbella har? Jag tänkte på hur skådespelare är, att de är en stark personlighet i deras skådespel och sedan är de den privata personen hemma.

Mitt bloggande går verkligen i vågor och många gånger önskar jag att jag hade kunnat blogga mer och oftare. Men något som fattas för att jag ska kunna blogga oftare är en digitalkamera. Jag önskar att jag hade kunnat ta mer kort och skriva bloggnilägg utefter det. En bild gör alltid inlägget mer intressant. Men kanske kommer tomten med en kamera som jag önskar mig. Så kanske bloggen får fart igen. Hade varit trevligt att ta en massa kort i backen på sälenresan som jag, Max, Pontus och hans flickvän ska göra vecka ett. Åh, vad jag längtar!

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0