Kommentarer....

Jag skrev detta: 2009-12-14 Klockan: 11:06:31
Idag är jag ledig hela dagen. Jag gick upp sju i morse och började tvätta. Det är skönt att få lite rena kläder innan jag åker hem till föräldrarna under jul. Men jag har tänkt att jag ska upp till Huskvarna lite under mellandagarna så att jag slipper släpa hem alla grejer och sedan släpa tillbaka dem. Jag håller på att skriva kommentarer till mina elever från VFUn idag och jag MÅSTE bli klar idag. Men jag har tolv elever kvar och jag måste säga att jag börjar tröttna på att skriva samma sak om och om igen. Men jag har en bok av August Strindberg att läsa ut tills imorgon också och det är 200 sidor kvar. Suck!

Den där planeringen som skulle gå så bra har blivit precis tvärt om. Tvn har tagit över min hjärna och tvingar mig att sitta kvar. Och så är jag trött hela tiden så jag orkar inte hålla ögonen öppna när jag läser. Men min plan är att jag ska skriva klart kommentarerna idag och läsa så mycket som möjligt i boken. Jonna kommer hit och fikar i eftermiddag så det blir mysigt. Vi har fått reda på vår hemtenta nu som ska vara på fem sidor vilket jag tycker är lite mastigt men det ska väl egentligen inte vara några problem att knåpa ihop. Den ska inte vara inlämnad förrän den 22/1 så jag har god tid på mig. Jag önskar att romanerna hade varit lite roligare denna kursen än vad de är. Men nu måste jag försöka sätta igång igen. Det värsta är när man hittar andra saker att göra och kommer ifrån skolarbetet för då är det omöjligt att slita sig.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0