Plugget gick inte som planerat idag...

Jag skrev detta: 2009-12-10 Klockan: 17:57:34
Jag tänkte att jag skulle hinna plugga en massa idag. Men eftersom jag börjar bli sjuk så är jag inte jättesugen på att läsa när jag redan är trött och har ont i huvudet. Lite har dagen berott på att Jocke och Max kom upp igår och vi var på bio. Luftslottet som sprängdes var verkligen superbra och eftersom jag inte har läst boken så var jag rädd flera gånger och en gång blev jag så rädd att jag fick en trippelskakning genom kroppen. Jocke bara skrattade åt mig.

Så jag somnade vid ett vilket resulterade i att jag inte orkade gå upp innan vid sju. Läste lite men annars gjorde jag inte så mycket på morgonen. Jag åkte och handlade allt som jag behöver för att göra alla julklappar och fixade en del av dem idag. Vi käkade lunch på Gamla Wok vilket var helt okej och man fick friterad banan med glass för bara sju kronor. Supergott. Men lite illamående var alla tre efteråt.

Nu har jag lagat fiskgratäng för första gången så jag ska provsmaka snart. Det var planerat att jag och Jonna skulle gå på julkonsert ikväll men jag orkar helt enkelt inte. Så det blir en kväll framför tvn och så ska jag läsa klart en bok tills imorgon. En lugn kväll är vad jag behöver.

Ju äldre jag blir desto mindre känner jag att jag behöver göra saker för att hänga med andra. Jag känner att jag gör som jag vill mer och det är såå skönt. Nu när det är julstress och skolstress i luften så gäller det att ta det lite lugnt. Men som sagt. Nu är det dags för soffan!

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0