Long time, no see...

Jag skrev detta: 2009-11-15 Klockan: 21:05:10
Jag vet att jag är sjukt dålig på att blogga nu men eftersom VFUn är i full gång och jag är helt slut när jag kommer hem på dagarna så har jag beslutat att inte stressa upp mig över att jag ska hinna med att blogga också. VFUn är sjukt rolig och jag har massor att göra. Längtar så tills jag är färdig med utbildningen och får mina egna klasser. :)

Kommentarer :)
Postat av: åland

Inte långt kvar innan du är klar, inte om det går såhär fort som dessa år har gått;)

Saknar dig! längtar så tills den 4 december och hela den helgen!!:)

2009-11-17 @ 19:51:55
URL: http://sandralicious.blogg.se/

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0