Peppad!

Jag skrev detta: 2009-11-01 Klockan: 11:03:07
Jag har den senaste veckan varit jättetaggad för den kommande VFUn och imorgon börjar det. Fem underbara veckor hemma på landet med praktik på gymnasiet. Jag har funderat mycket på vilka moment och hurdana lektioner jag kommer kunna ha. Men jag känner att jag får inte börja planera allt för mycket innan jag har de kompletta ramarna för lektionerna. Jag vet inte rikigt vad det är jag behöver gå igenom och vad jag kan göra för skojs skull. Jag har inte riktigt bestämt mig eller satt mig in i VFU-uppgifterna heller. Vi har tre att välja på men behöver bara göra en. Jag får väl helt enkelt se vad som passar bäst.  Skolan har redan fixat nycklar och en bärbar dator och inloggningsuppgifter till mig och det känns skönt att allt det tekniska är löst. Nu är det bara att köra igång imorgon. Jag är sjukt taggad och brinner verkligen för detta. Det är så skönt att känna att jag har valt rätt och älskar det jag gör.

Angående bloggandet så kan jag väl inte lova att det kommer bli så mycket. Jag känner på mig att jag kommer att ha fullt upp. Jag ska försöka ta in den nya informationen, planera lektioner, läsa litteratur till nästa kurs samtidigt. Ja, det kommer bli rörigt! Men såå kul!

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0