Tiden bara rinner iväg...

Jag skrev detta: 2009-11-26 Klockan: 19:08:05

Efter att tidigare ha bloggat ibland fem gånger per dag så känner jag lite smått ångest över att jag inte bloggar nu under praktiken. Men jag känner att jag verkligen inte hinner. Jag åker hemifrån halv åtta och kommer hem vid halv fem. Så äter jag lite och läser böcker. Sen är det kvällsmat, något tv-program och sen mer läsning. Och jag hinner inte läsa alls så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Jag är så trött när jag kommer hem så jag orkar inte läsa så mycket heller.

Men några böcker har jag ändå plöjt igenom. Den förstaTwilight-boken, andra Stieg Larsson, en ungdomsroman och snart en av de svenska klassikerna. Och så har jag börjat på en annan ungdomsroman och så håller jag på med en självbiografi också.

I helgen tänkte jag att jag skulle hinna läsa när jag är själv hela helgen. Men jag ska upp till Jönköping för att julhandla i lugn och ro, eller ja, man kan ju hoppas att det blir så i alla fall. Och så ska jag julpynta i lägenheten också. Lika bra att jag tar med mig lite grejer till lägenheten också för det är dags att forsla allting till lägenheten igen efter en tid hemma i Tranemo.

Snart är praktiken slut och jag kan tycka att det är lite skönt för att då kan jag komma tillbaka till den lugna lägenheten igen och få lite julmys i ensamheten. Och så behöver jag inte vara i skolan åtta timmar per dag heller och det är alltid skönt. Och såklart träffa mina kära vänner :)

Men sen är det snart dags för att åka hem igen och fira jul. Och sen är det nyår på Åland och vår igen. Och i vår ska jag och Max bo tillsammans i Jönköping för att han ska börja plugga lite småkurser. Så roligt ska det bli. Är ganska trött på det här att vi bara träffas på helgen. Så vi blir sambo på riktigt i vår :)


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0