Annan ICA-reklam?

Jag skrev detta: 2009-10-13 Klockan: 21:35:23
Va? ICA brukar byta reklam en gång i veckan, men nu har de redan bytt. Det var vad jag såg precis på tvn i alla fall. Men det har jultema? Och gör reklam för Peter Jöbacks nya julskiva? Va? Nu fattar jag ingenting.Kanske bytte de reklam pga. mitt upprörda blogginlägg från tidigare idag? (mohaha, skrattar jag elakt eftersom jag har sådan makt i detta land) På måndagen är de diskriminerande underbemannade, på tisdagen firar de jul i oktober bara för att första snön har kommit? Jag är fruktansvärt nyfiken på vad det blir för reklam imorgon. ICAs reklamskapare verkar ha blivit galna!

Kommentarer :)
Postat av: Lisa

Jag har gått och funderat på reklamen hela kvällen och jag kan inte tänka mig att den som ligger bakom reklamen vill något illa egentligen... Prektikanten ville att de skulle se honom som PRAKTIKANT och inte en med downs syndrom. Det var kanske det de menade med reklamen? Hmm värt en tanke iaf.



Hej förresten! :D

2009-10-13 @ 22:15:46

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0