Den segaste föreläsningen någonsin...

Jag skrev detta: 2009-10-06 Klockan: 22:14:18
Idag kom jag till föreläsningen med förväntningen att vi skulle gå igenom renässansens litteraturhistoria. Men istället visar det sig att halva lektionen så snackar göteborgaren om hurvida Shakespeare är Shakespeare och hur olika forskare tänker omkring det. Åååh, så tråkigt. Och sedan diskuterade vi olika saker från "En midsommarnattsdröm" vilket var mer givande men hur långtråkigt som helst. Jag överdriver inte när jag säger att det var den mest sega föreläsning som jag någonsin gått på.

Om det är någon som undrar så är avspärrningarna i skolan där för att de ska måla "akademiska prickar" som vaktmästaren kallade det. Detta för att visa var trappor och ramper börjar och slutar. Smart!

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0