Det ständiga problemet i denna lägenhet...

Jag skrev detta: 2009-10-13 Klockan: 09:53:58
Det jag och Max diskuterar mest här hemma är vem som ska ta hand om disken. Jag gör det ofta, Max mer sällan. Men hans argument för att han inte ska behöva göra det är att han får så ont i ryggen, något som jag också får. Men oavsett så blir det så att disken samlas till ett berg och sen måste någon av oss ta tag i det. Och idag var det Max tur. Men samtidigt så vet jag att det är min tur nästa gång och det svider lite. Men Max försökte i alla fall lösa det där ryggproblemet med hjälp av ett av våra soffbord idag. Såhär kan det alltså se ut om man är lång och har en för låg diskbänk när man ska diska. :)


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0