En liten shoppingrunda hann jag med...

Jag skrev detta: 2009-10-06 Klockan: 22:06:28

         

Ett par örhängen som matchar ett av de nya armbanden.
Och ett par gråa knästrumpor som kan passa till en tunika och leggings nu i höst.




Suddig bild men man ser ändå hur sött armbandet är :)



Och ett nästan likadant fast i lila :)



En bok som heter syskonkärlek av min ungdomsboksförfattarfavorit
Katarina von Bredow. Såg att hennes nyaste bok finns på bokrean
men jag får väl låna den istället. Har tänkt att plöja igenom
alla hennes böcker någon dag.



Köpte en present till pappa för han fyller år snart.
Men när jag sa att jag ville ha den inslagen så fick jag den i
denna fula kartong med ett ditklistrat snöre. Hallå?
Hur snyggt är det egentligen. Så jag fixade till den lite.



Såhär blev den. Jag tycker att det blev mycket bättre.
Förpackningen ger ju mottagaren sina förväntningar och då måste den ju vara fin :)



Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0