Nu har hösten kommit till min lägenhet...

Jag skrev detta: 2009-10-18 Klockan: 19:09:41

FÖRE:



Ja, visst. Det är jättefint tycker jag. Men jag kände att jag behövde
förändring och lite mer höstinspirerat...




Även om bilderna blev suddiga pga. mörkret så ser man ändå skillnaden.



Soffan fick kuddarna från balkongen eftersom
jag gjorde iordning den inför vintern.



Ljuslyktorna från gardinstången, tidningssamlaren och
min palm fick också komma in i värmen...



En höstig bricka med ljus...



Ljuslyktorna och fällen blev mysiga i garderobshörnet...


Kommentarer :)
Postat av: ålands

åh vad fint det blev:) du får jätte gärna komma och göra höstfint i min lägenhet också, när du vill:)

2009-10-18 @ 19:59:31
URL: http://sandralicious.blogg.se/

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0