Nya marabouchokladen...

Jag skrev detta: 2009-10-21 Klockan: 22:11:38



Jag och Jocke köpte de nya sorterna från Marabou i måndags. Efter som jag är allergisk mot nötter så kan jag inte säga vad den med valnötter smakade. Men jag testade den med hallon och yoghurt och det var väl ingen höjdare direkt. Visst den var god, men alldeles för söt och sliskig för min smak. Jag tycker mest om mörk choklad och detta är så långt ifrån som man kan komma. Chokladsmaken finns inte riktigt där så att den märks utan det är mest gräddig hallon. Det som jag tyckte var lite speciellt och extra gott är att det är små bitar i den som är krispiga, så det är inte bara ett enda kladd. Men den är sjukt mastig, två bitar sen mår jag illa.

Kommentarer :)
Postat av: anki

valnötschokladen var väldigt god! provade den i helgen

2009-10-22 @ 18:25:00

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0