Så skönt!

Jag skrev detta: 2009-10-15 Klockan: 19:48:43
Jag är så himla lättad! Jag hade planerat att jag skulle göra test 2 idag för att se hur jag låg till. Bestämde mig för att ta Emmas goda råd, att ta det lugnt, göra det till en lärorik stund, ta de lätta frågorna först och sedan de svåra när jag vet hur mycket tid jag har kvar. När jag hade suttit i en timme och 40 minuter så skickade jag in mina svar. Och jag fick 97% rätt! Ett fel av 44. Hur bra är jag egentligen?! Ja, inte bättre än de flesta men ändå. Jag är jättestolt och glad över detta och nu slipper jag kämpa med det i helgen och kan bara fokusera på romanläsning istället. Gött!

Kommentarer :)
Postat av: Jonna

du är jättebra!!!!!

2009-10-15 @ 22:12:07

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0