Studentlitteratur säljes...

Jag skrev detta: 2009-10-22 Klockan: 12:36:55
Nu har jag lagt ut mina överblivna kursböcker från lärande 1 på lycknis boktorg. Jag tvivlar på att jag kommer att få några svar men nu visar jag ändå att jag vill sälja dem. Ska bli intressant att se hur det fungerar och om det är någon som nappar. Det var i alla fall superenkelt att lägga in dem och det kostar ingenting.

Jag har också beställt två kursböcker till den kursen vi börjar med på tisdag. 580 kronor för två böcker. Men den boken som kostade 400 kr vill jag verkligen ha och kommer att ha användning för. Den andra boken får jag väl se om jag behövde den eller inte. Den andra boken ska i alla fall vara utläst till på onsdag. ^^ Jag är glad om jag får den på onsdag. Men men, lärarnas planering är ibland så himla konstig.

Kolla in den billigaste studentlitteraturen, både nytt och begagnat!
www.lycknis.se

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0