Storrensning på gång...

Jag skrev detta: 2010-01-29 Klockan: 09:42:13
Idag bestämde jag och Linda att vi skulle ta det lite lugnt och fortsätta arbetet på måndag istället. Och Max är i Göteborg så jag har lägenheten för mig själv. Och då finns det bara en sak som gäller. Storrensning.

- Kolla igenom vad jag har hemma och skriva en handlingslista till Ullared
- Gå bort med all återvinning
- Rensa mina kläder så att jag kan ge dem till Erikshjälpen
- Sortera i lådor och hyllor
- Bära grejer ner till källaren och upp till vinden
- Lunch med familjen vid A6
- After work med Jonna och Åland
- Träning?
- Titta på film med Max

Kommentarer :)
Postat av: åland

tjo. är du ledig idag kanske vi kan gå på after work redan 4 så vi får plats?

kram

2010-01-29 @ 10:52:49
URL: http://sandralicious.blogg.se/

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0