söndag 16/3

Jag skrev detta: 2008-03-16 Klockan: 18:35:35
Nu har vår blogg kommit till livet.. : )

www.heyimintheband.blogg.se

tisdag 11/3

Jag skrev detta: 2008-03-11 Klockan: 16:13:21

självporträtt


Självporträtt?

måndag 10/3

Jag skrev detta: 2008-03-10 Klockan: 10:12:25
Förra veckan var jag så sjukt stressad. Skolan tar så otroligt mycket tid just nu, och allting ska göras och allting ska vara bra. Ja, man kan inte påstå att skolan gör det lätt för en, men det är ju faktiskt bara tre månader kvar nu i skolan så jag ska försöka hålla ut. Allting löser sig alltid. :) Idag såg jag till min förtjusning att Caroline mår bättre och är i skolan vilket gjorde mig mycket glad och lättad med tanke på projektarbetet. Nu känns det som att det nog går att genomföra något ändå. Men jag är ändå lite stressad med tanke på att det bara är 9 veckor kvar nu till inlämning eller något. Jag ska i alla fall ringa skolan idag och åka och hämta mina praktikpapper och sedan ska jag prata med några ansvariga lärare. Sen blir det gymmet innan jag kan åka hem och "slappa" vilket innebär att göra mina läxor. :P

Well  well

RSS 2.0