onsdag 26/11

Jag skrev detta: 2008-11-26 Klockan: 19:47:51
Just nu är jag väldigt stressad eftersom jag har den trevliga psykologi-tentan på måndag, därmed har jag inte bloggat på år och dagar känns det som.. men jag lovar att jag ska ta tag i det i december.. men idag tänkte jag fatta mig kort. Tänkte bara nämna att jag emellanåt söker på min kära fars namn på bildsökningen på google. Blir inte jätteimponerad av den andra träffen. Men det får Morgan stå för  ^^ haha. Men den första är ju en bild på honom i hans esse så det får duga :) Här är de iaf.. Haha


               

torsdag 6/11

Jag skrev detta: 2008-11-06 Klockan: 20:45:27
Gahh! Jag är så sjukt stressad. Känns som att det finns så mycket som jag borde göra. Idag var det en seg morgon, och jag kom till skolan halv nio. Var där och jobbade med gruppen så vi kom en bit på vägen, och sedan var det en jobbig föreläsning med föreläsaren som jag tyckte var så rolig förra gången. Men gud vad rörigt det var idag. Jag orkade knappt lyssna. Och sen kom jag hem vid fem, åt lite och gick ut och gick. Sedan städade jag lägenheten, och nu precis kom jag på att jag inte har ätit kvällsmat. Fan jag är FÖR stressad. Jaja, jag måste äta nu i alla fall. Och sova, och vakna upp till ännu en stressig dag. :S Usch!

onsdag 5/11

Jag skrev detta: 2008-11-05 Klockan: 18:02:03
Gud vad dagarna går fort nu för tiden... Det enda som gör att jag håller koll på vilken veckodag det är är mitt bloggande. Nu är klockan redan sex och jag har inte hunnit göra någonting förutom att gått en promenad sen jag kom hem från skolan. Men jag känner mig så otroligt lat nu för tiden. Men jag har i alla fall tänkt att jag ska laga mat och läsa igenom avhandlingen som ska vara sammanfattad till imorgon. Så att jag inte skäms imorgon när vi träffas och ska fortsätta med grupparbetet. Och nu är vi bara fyra i min grupp eftersom Helena bestämde sig för att hoppa av. Något som jag tyckte var ganska väntat men det är ändå synd. Men vi andra fyra arbetar på för fullt för att vi ska få det här arbetet överstökat så att man kan koncentrera sig på tentan sen. Känner mig stressad när det gäller julklapparna. Något som de flesta nog tycker är konstigt men jag vill verkligen att de ska vara personliga i år, och det blir de inte om jag inte lägger ner mycket tid på att få dem bra.. Idag har jag varit på Synsam igen och hämtat tre glasögon som jag håller på att prova. Men eftersom de är så lika så är det svårt för mig att bestämma mig. Så kommentera dem gärna och hjälp mig lite :)

           
GUCCI                                   Efa Attling                                        Dior

tisdag 4/11

Jag skrev detta: 2008-11-04 Klockan: 20:05:17
Okej. Nu tänkte jag att jag skulle gå igenom veckan som gått, eftersom jag inte har haft tid att blogga oftare. Onsdag: Läste, gick ut och gick och på kvällen kom Jonna. Vi såg på Click som enligt min mening var en väldigt bra film. Efter mat och film var det dags för henne att ta bussen hem. Torsdag: Jag städade och donade, åkte på föreläsningen i skolan som var väldigt rolig. Dock var inte detta allas mening, men jag ser verkligen fram emot nästa eftersom föreläsaren var otroligt rolig. Sedan slängde jag i mig en macka i bilen och begav mig till Ryda, för att gå på toaletten och sedan åka till Gislaved med familjen. Vi besökte min duktiga pojkväns arbetsplats som han har fixat iordning. För att använda så lite material som möjligt så har de lyckats jättebra, och skoaffären är suverän.

Efter ett impulsköp av ett par stövlar, så var det dags att åka tillbaka till Tranemo för att gratulera min kära farmor på födelsedagen. Max sov över hos mig och på morgonen så åkte vi till Huskvarna tillsammans. Vi städade i trappuppgången och sedan åkte vi till A6 för att leta upp födelsedagspresenter. Vi såg på "låt den rätte komma in" på bio efter att ha tagit en pizzaslice. Det var en bra svensk film, men den var väldigt speciell, men roligt brutal. Efter fredagen kom lördagen som vanligt. Vi åkte hem till Gislaved för att fira Göran, vilket var trevligt. Men jag blev otroligt trött så jag gick och la mig en timme efter middagen. Något som Max var tvungen att berätta för alla gästerna så jag skämdes lite. Men sen bar det av i Andreas pappas bil bort till Alexandra, Beccan och Jocke i Anderstorp. En trevlig kväll med vänner, snacks och musiktävling. Vi sov hos Max efter att ha fått skjuts hem.

På morgonen så gick vi ut och gick innan vi begav oss hem till Tranemo ytterligare en gång för att äta middag hos farmor. Sen åkte vi tillbaka till Gislaved efter att Max hade fixat med sin bil. Vi lagade kvällsmat men klockan åtta så begav vi oss till Huskvarna igen. Det var en seg morgon och helt plötsligt efter en lunch på stan så var klockan tre och vi ringde Jocke och Alle. Jag gick den snabbaste promenaden jag har gått i 35 minuter och sen åkte vi in till stan med Alle och Jocke för att käka och se på bio. Det blev mat på "Jensens Böfhouse "och sen var det dags för James Bond filmen. Den var riktigt bra. Sedan åkte jag och Max hem till mig igen.

Idag blev jag sjukt stressad på morgonen för att vi har så otroligt mycket att göra i skolan just nu. Och sen blev jag besviken för att jag har en lektion inbokad på torsdag vilket gör att jag och Alle inte kan ha vår tjejkväll som planerat. Så tyvärr blir det en annan gång, jag som hade sett fram emot lite mys och snack. Imorgon måste jag gå till optikern för att beställa glasögon, boring...

Jag känner mig stressad inför gruppuppgiften och inte speciellt peppad, eftersom vår grupp inte direkt drar jämt. Men det får väl bli som det blir. Men jag försöker få igång allting nu så att vi får det överstökat så att man kan koncentrera sig på salstentan istället. Och allting händer i början av december. Det är liksom mindre än en månad kvar. :S Ahhh! Men nu ska jag söka efter avhandlingar och sen ska jag läsa i psykologiboken och.. ja jag kommer inte hinna mer. Men helst hade jag läst ut forskarboken också. Jaja, godnatt.

måndag 3/11

Jag skrev detta: 2008-11-03 Klockan: 16:01:52
Åh, jag är så sjukt stressad hela tiden. Det känns som om det finns miljoner saker att göra och ingen tid till att göra dem. Jag har inte ens hunnit blogga för att jag bara åker fram och tillbaka, hit och dit. Och jag är fortfarande stressad så detta inlägget blir inte långt. Alle och Jocke kommer snart hit och så ska vi käka någonting och gå på bio. Men jag ska försöka hinna med att skriva imorgon. Ett stressigt hej.

RSS 2.0