Fredag 9/11

Jag skrev detta: 2007-11-09 Klockan: 09:53:17
Inför det svenska nationella provet har vi fått ut ett häfte med olika texter och två av texterna handlar om bloggar. Vi gick igenom häftet igår på lektionen och jag bestämde mig för att återuppta mitt bloggande igen efter (ja vad kan det vara) ett halvårs vila? Detta kommer inte att vara min dagbok som de flesta bloggar (jag känner till) är utan jag kommer istället reflektera över saker som jag har funderat på den senaste tiden. Jag ska försöka att inte vara allt för självutlämnande men jag kommer självklart att skriva om hur jag ser på saker och mina tankar.

Kommentarer :)
Postat av: masse<3

Hej hej!

2007-11-14 @ 21:54:27

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0