Bonde söker fru i juletid

Jag skrev detta: 2008-12-17 Klockan: 19:03:18
Onsdag 2008-12-17
Lovisa Davidsson

Jag har inte gjort speciellt mycket de här dagarna. Jag och Max har sovit till elva på förmiddagarna och shoppat lite. Igår köpte Max min nyårs-outfit till mig som jag ska få i julklapp. :) Det återstår dock att se vad vi ska göra denna dag. Men ska jag vara allvarlig så bryr jag mig inte bara något bestäms snart. Just nu sitter jag bara och tänker på hur lite nytta jag har gjort och vad jag kunde ha gjort. Har läst allting till litteraturseminariet förutom fem sidor, och jag ska bara skriva två sidor som är inlämningen. Men eftersom det inte ska vara gjort förrän fredag klockan ett så känner jag mig inte alls stressad. Vad som gör mig stressad är däremot att jag vet inte om jag har klarat tentan och jag känner på mig att domen kommer imorgon. Usch! Jag tror seriöst inte att jag kommer att klara det, inte ens när jag tänker på att de har sänkt gränsen till 12 av 25 för godkänt. 

Jag satt och kollade lite på bilddagboken på otroligt skickliga fotografers bilder och ville fota lite.. Men jaja.. Jag vet ju ärligt talat inte hur man ska göra för att få bra bilder.. men här är en av de få jag tog idag.. Men nu ska jag väl se bonde söker fru snart och slappa ytterligare.. Känns meningslöst men vad ska jag göra?


































Om ögat är själens spegel?











Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0