Tjejmys i juletid

Jag skrev detta: 2008-12-03 Klockan: 20:40:05
Onsdag 2008-12-03
Lovisa Davidsson


Idag var det föreläsningar hela dagen. Förmiddagen handlade om matte i skolan så det var verkligen tråkigt. Sedan hade vi två timmar lunch och detta firade jag, Jonna, Linda och Sandra aka "Åland" med att käka sallad på kafe paus och ta en kaffe som var underbart gott. Mycket tjejsnack hann vi med också. Sedan var det dags att gå tillbaka till högskolan och lyssna på ännu en föreläsning. Men den var väldigt intressant och handlade om svenska som är mer min melodi. Föreläsaren var väldigt rolig också. Sedan slutade vi en trekvart tidigare än planerat och jag träffade Alle på stan. Vi shoppade lite julklappar och åt en kokoskladdkaka på cafe kaffebönan. Det var mysigt och sedan åkte vi hem till mig och gjorde kycklingsallad. Just nu är det Bonde söker fru som gäller och sen blir det en film eller två. :)

Just nu kan jag inte sluta tänka på hur skönt det ska bli att klippa mig imorgon. Vill bli av med det slitna håret nu. Så får jag väl se hur det blir. :)


  
Jag tänder ett ljus i advent...



Kommentarer :)
Postat av: Anonym

Love U!

2009-01-15 @ 18:21:14

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0