söndag 3/2

Jag skrev detta: 2008-02-03 Klockan: 20:28:45
Och så var det söndag igen. Helgen har varit otroligt slapp eftersom jag bara jobbade fem timmar och sedan jag slutade jobba klockan 14 igår så har jag inte gjort någonting. Så otroligt skönt. Bara slappat hela helgen, så som man gjorde när man var singel och inte hade något bättre för sig. :) Men snart ska jag lägga mig, bara för att orka upp klockan tolv. Max och Jocke kommer hem från Hemsedal idag och ja, jag som är så väldigt snäll har lovat att jag ska hämta dem. Men det gick ju bra förra gången så :P Jag måste erkänna att jag har saknat honom så otroligt mycket, med jag måste också erkänna att jag har tyckt att det har varit ganska skönt att bara bry sig om sig själv hela tiden. Och slippa få skuldkänslor för att jag gör läxorna istället för att vara med honom. Men det ska bli skönt att han kommer tillbaka, så man har någon att kramas med ;)

Tack Alle för tjejkvällen i fredags, det var mys. Så skönt att få ta det lugnt för en gångs skull, och inte ha en baksmälla dagen efter :) Tack också för att jag fick slagga hos dig, även om jag flera gånger under natten när jag halvsov tänkte vända mig om och krama dig för att jag trodde att du var max. Som tur var hann jag vakna till innan jag gjorde det på riktigt. Annars kan jag tänka mig att det hade blivit ganska skumt :D

Även om jag ligger bra till när det gäller skolan nu, så har jag ändå skuldkänslor för att jag inte har hunnit träna. Har inte tränat sen den 21:a och det är jävligt lång tid. Men jag hoppas att jag ska hinna träna mer denna veckan. Men jag spelade trots allt boxning igår på Julias nitendo. Fy fan vad jobbigt det är! Det låter skittöntigt men shit, det är som en riktig workout. :D Det är helt klart underskattat.

Kommentarer :)
Postat av: Balle

Finns alldid här honey! :)

2008-02-04 @ 21:23:08

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0