fredag 18/1

Jag skrev detta: 2008-01-18 Klockan: 18:10:21
Igår var den mest stressiga, nervösa, jobbiga och roliga dagen i mitt liv. För det första så gick showen jättebra, förutom att Alexandra inte kunde höra T-låten så hon visste inte när de skulle gå in. Men förutom det så var allt otroligt lyckat. :D Jag tror att många håller med mig om jag säger att det var det roligaste vi har gjort. Och jag fick uppleva min barndomsdröm, att rappa inför folk, på en riktig scen. Jag förstår om ingen ser mig som en person som rappar, och jag lyssnar inte speciellt mycket på rap, men ändå så tycker jag att det är skitkul på något sätt.

Så även om gårdagen var stressig så var allt väldigt lyckat, förutom att vi tjejer inte fick vara med och fira efteråt eftersom vi inte dricker öl och inte har några snoppar? Jag kan dricka mer öl än alla er tillsammans och jag kan stå upp och pissa lika bra som ni, jag tror tom. att jag är manligare : ) Men vill ni ha det så så...

Idag har jag på min "pluggdag" inte varit speciellt aktiv. Jag jobbade visserligen med KUHI i typ 2 timmar och är inte klar än, och så var jag på gymmet. Och jag hann och mysa med Max en stund. Imorgon blir det jobb så jag är rädd att jag inte kommer hinna något plugg innan festandet börjar. Men jag får väl helt enkelt ta det någon annan gång. Typ måndag? Men jaja, allting löser ju sig, men problemet är bara att man är så stressad innan.



Jag vill tacka klassen för att alla ställde upp på varandra, även om vi mötte motgångar. Allting blev ju så lyckat tillslut och det var verkligen värt allt slit! :D

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0