måndag 14/1

Jag skrev detta: 2008-01-14 Klockan: 16:41:59
Nytt år, nytt bloggskrivande.
Jag vet att jag skrev att jag skulle börja uppdatera mig, men eftersom internet på min dator inte fungerar så orkar jag inte logga in på denna datorn hela tiden. Men jag ska börja skriva. Idag var en bra dag. Tog ut tandställningen efter 1,5 år, vilket var otroligt skönt. Men nu är jag förbannad över att jag har stora kanintänder! Visserligen raka, men kanintänder. Haha. Men jag hoppas att det bara är jag som tänker på det. Borttagningen var väl inte så speciellt behaglig men nu ska jag ju inte dit innan i mars. Skönt, att inte behöva åka till Borås och missa skolan varje månad. Och nöjd är jag ju, men det tar ett tag att vänja sig, både för ögonen och munnen.

         

Idag börjar jag träna. Jag ska till gymmet och köpa kort för ett halvår. Tänkte bli fit till balen, men mest för att jag inte ska vara lika trött och må bättre. Jag var inne och kollade i en balklänningsaffär i Borås idag. Fy fan vad fula kläder! Inte tänker jag gå runt med en tjock rynkig mossgrön klänning med en ros på! Men jag sa att jag skulle vänta lite.. Kanske kan be Mias kompis att sy den ändå.. Så att man får den som man vill ha den. Jaja, det är ju 5 månader kvar så. Men i vilket fall som helst så ska jag börja träna för första gången i mitt liv. Inte för att någon, inte ens jag själv, tror att jag kommer klara det. Men jag ska fanimej bevisa att jag kan göra det! 2008 är förändringarnas år.

Om tre dagar är det den (efterlängtade?) showen. Shit vad jag kommer att vara nervös. Men man får väl bara se till att hålla tummarna. : ) Just nu känns det lite kaotiskt men jag tror att det kommer att gå helt okej. Man lär ju ge järnet för man vill ju inte skämma ut sig för så mycket folk. Men vi är ju otroligt nöjda över det än så länge, så det ska nog gå bra. ..

Imorgon blir det klippning för hela slanten, BOKSTAVLIGT TALAT. Det gick på 1300 förra gången. Jag vill inte veta vad det kommer att gå på imorgon. :S


   Jag  

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0