måndag 28/1

Jag skrev detta: 2008-01-28 Klockan: 20:04:05
Måndag igen, det går alltid lika fort. Idag vill jag både hissa och dissa den moderna tekniken. Visst går det snabbt och är enkelt, men när det krånglar så krånglar det verkligen. Usch och fy för krångel. Å usch för all jävla propaganda och tips på hur man blir en bättre människa. Asså, jag tror att alla i denna världen har fattat att i princip allt vi gör på den här planeten är dåligt. Det spelar liksom ingen roll längre, för allting man gör kunde man ha gjort bättre. Och det verkar inte som att vi bryr oss heller. Vi läser rubrik efter rubrik om hur viktigt det är att källsortera, inte fan gör någon det för det. Usch vad jag blir trött på alla som inte orkar bry sig och ta sitt ansvar. Och visst, jag säger verkligen inte att jag är perfekt, det kanske är därför jag är så förbannad.

Jag har varit en ganska stor kämpe när det gäller detta med att propagera för en bättre miljö och sådär, men just nu känns det inte som att någonting hjälper, om ingen annan hjälper till. Fy för alla som LÅTSAS bry sig!

Ett stort grattis till Gustav och Daniel som idag tar ett steg närmare till att bli miljöbovar de också. Men kanske mindre bovar än de som blir skjutsade, för de som skjutsar kör ju fram och tillbaka.. Eller? Se hur förvirrat det blir, ahh...


Tacka "Gud" för att kärlek, vänskap och underbart roliga människor som får en att skratta tills man gråter finns, annars vet jag inte vad jag hade gjort. :)

Kommentarer :)
Postat av: Carrie

fortsätt skriv :)

2008-02-01 @ 00:59:46
URL: http://carringer.blogg.se
Postat av: Daniel

Nu hittade jag in här ^^ Jag tackar så mycket, synd bara att jag inte har kommit mycket längre, jag får banne mig ta och beställa en körlektion nån gång..

2008-03-13 @ 23:09:19

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0