söndag 27/1

Jag skrev detta: 2008-01-27 Klockan: 18:50:31
Nu börjar jag se slutet på mitt projektarbete i engelska. Skönt det. Igår jobbade vi i Hestra, i ösregn, snö och blåst. Jag hoppas att det är iaf några minusgrader när vi jobbar nästa gång. Det var väl kul stundtals, men de stunderna var inte många. Idag åker killarna till Hemsedal för andra gången. Är lite orolig med tanke på att Max och Jocke redan hade åkt av vägen innan de hade kommit till Borås. Haha. Men en buss är ju relativt säker, och är det så halt som det är nu på vägarna så kör man inte i några högre hastigheter.

Denna dagen har kännts helt meningslös. Jag har varit trött hela tiden och det enda jag har gjort är lite på projektarbetet, solat och varit ute och gått. Jag är också lite sur över att det bara är den 27:de och jag har bara 500 kronor kvar denna månaden. Men jag har betalat av en skuld till mamma och sparat lite pengar så på så sätt är det kanske inte konstigt att jag har lite pengar kvar.. Men studiebidraget kommer ju sen också. :D Så kanske man kan köpa ett linne denna månaden iaf, pengarna verkar ju inte räcka till någonting nu för tiden. Jag ska ju till frisören den 14:de också och kolla balfrisyr. Det kostar ju lite, det med.

Jag har iaf börjat kolla på balklänningar nu, eller rättare sagt vilken modell jag ska ha. Färgen vet jag inte riktigt än, borde gå till bildlärarna och fråga, som alla andra. Men det är ju sjukt svårt att välja. Och alla frågar hela tiden om man har fixat allt inför balen än... Näj! Det är ju fyra månader kvar!

Kan ju lägga upp lite bilder på modeller...

image13image14
Väldigt snygg, enkel, inte så "fin" och riktigt snygg rygg.

   
Jag tycker om det där med snören i ryggen :)


image17image18
Vacker klänning med lite speciella detaljer, men ändå inte för prålig.


image19
Kanske för "sagolik"?










Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0