tisdag 22/1

Jag skrev detta: 2008-01-22 Klockan: 09:15:52
Sitter i skolan på webbdesignen. Helt totalt värdelöst! Lärare som inte kan någonting och elever som är dumma i huvudet. Tisdagar är verkligen pest och pina. Först en lektion vid åtta och sedan en vid 12. Två lektioner på hela dagen! Visst är det skönt, men man kan inte göra någonting under den tiden som är imellan. (emellan, imellan? huh) Men jag har gjort KUHI-läxan iaf. Skönt. Men engelska förhöret, muko-provet och projektarbetet i engelska ska vara klart denna veckan typ. Så.. Det blir plugg. Men jag ska till gymmet först, efter skolan. Jag tror faktiskt att jag har hittat något som jag gillar. Men jag är lite orolig, för min axel hoppar ur led, känns det som. Men det är väl bara att hoppa en övning som jag har problem med. För det är inte jobbigt att göra den, men jag kan inte, för det gör så ont. Konstigt.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0