fredag 5/9

Jag skrev detta: 2008-09-05 Klockan: 10:14:49

Äntligen är jag klar med den "lilla" boken och uppgiften till dagens litteraturseminarium. Okej, så jobbigt har det inte varit men ändå. Så nu ska jag duscha, laga lite mat och kurera mig lite till innan jag beger mig, snorig och allmänt hängig, till skolan och mitt första "prov". Jag är lite småsur över att jag är förkyld med tanke på inflyttningsfesten imorgon. Men det löser sig, efter några öl så är en förkylning nog det minsta problemet. :)

Jag fattar inte vad som flög i mig igår eftersom jag bokade två biljetter till arn till imorgon. Jag som verkligen har undvikit att se de filmerna. Men men, det var väl mest för att Alle, Jocke, Johan och Julia skulle gå.. Så då får det tredje paret följa med också :P Idag kommer älsklingen hem och jag har tydligen lovat honom att jag ska köpa en tröja, så jag får väl ta och göra det sen efter skolan, men det får bli en senare fråga. Just nu vill jag bara duscha och bli så fräsh som man kan bli när man är förkyld, vilket är inte alls fräsh.

Atjo, prosit
..
..


Såhär har min morgon sett ut...

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0