måndag 15/9

Jag skrev detta: 2008-09-15 Klockan: 11:13:54
Jaha, så har en förmiddag gått utan att man har gjort speciellt mycket. Ställde klockan på halv sju, halvsov till halv åtta. Gick upp och satte på tvn för att se nyheterna. Men vad händer? Till min förtjusning är det ju mina älsklingar, på tvn, Titti, Roger ocg Gert. Glad i hågen bredde jag två mackor och slog mig ner för att njuta av hur de betedde sig under radiosändning. Så nu blir det rix morgonzoo varje morgon på tv, fast dock bara sändning mellan halv åtta och kvart över åtta. Men ändå. Sedan var det dags för att börja med begreppen till tentan. Höll väl på med dem ett tag, men jag har typ trettio kvar, så jag får ta tag i dem nu, annars skäms jag när jag kommer till Jonna i eftermiddag.

Sedan behöver jag egentligen gå och handla, frågan är bara om jag ska göra det, eller så gör jag det ikväll. Jag har verkligen saker så jag klarar mig, och jag måste tänka på att inte köpa hem för mycket nu, eftersom jag ska bo hemma i tre veckor från lördag. :) Skönt tycker jag. och så ska jag samtidigt bekanta mig med kaninen Dumle för att se om han får följa med upp till Jönköping efter praktiken.. Skulle vara mysigt att ha någon här hos mig, när inte Max är hemma. Men jag får se. Max är ju inte speciellt förtjust i den tanken om man säger så. Hmm. En promenad skulle jag ha tagit idag med, men det får bli efter maten, eller ikväll när jag ändå går ner och handlar. Det är i alla fall en halvtimma som jag rör på mig. Bättre än ingenting. Men nu får jag väl fortsätta med de där begreppen..


"Skjut inte upp sådant till i morgon som precis lika gärna
kan skjutas upp till i övermorgon"
      - Mark Twain

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0