måndag 8/9

Jag skrev detta: 2008-09-08 Klockan: 20:38:34
Igår åkte min älskling, igen. Som vanligt så lipade jag när jag gick ifrån tågstationen trots att han kommer tillbaka till mig redan på fredag. Det är så otroligt ensamt att vara här utan honom. Men jag hoppas att jag kommer vänja mig vid ensamheten, i alla fall tills jag tar med kaninen hit upp. Då har jag någon att gosa med i alla fall. :S I lördags hade jag inflyttningsfest, för mig var den ganska lyckad. Först så bangade ju alla, så vi blev ju sju stycken. Sen blev det för mycket dricka blandat med en förkylning vilket gjorde att jag mådde dåligt ett tag. Sen var det bara att ställa sig och köa när vi kom in till stan. Men vi kom i alla fall in på centrum, tack och lov. Dansade och snackade med folk. Träffade Vanna, Anes och Therese som jag knappt har sett på tre år. Väldigt roligt, även om vi inte hann prata någonting. Sen var det buss hem och hopp i säng.. Film och gos hela söndagen tills Max åkte hem.

Idag var jag ledig, skööönt! Sov till nio, gick upp och försökte läsa lite, men var aldeles för trött. Tog ett bad och vid elva åkte jag ner och handlade för att få lite mat till middagen och det viktigaste av allt, mjölk till te och kaffe. Käkade potatis och fiskbullar till middag och började känna mig pigg. Började läsa Vad är kunskap? och drack tre koppar te på typ en halvtimme, vilket gjorde att det blev väldigt svårt att läsa. Gick på toaletten en gång i kvarten i typ en och en halv timme innan jag förstod att jag fick lägga av med att dricka te. Hann läsa hälften av det jag skulle göra idag, innan det var dags att laga kycklingpaj till kvällsmat. Något som jag aldrig har gjort innan. Det blev väldigt gott :D

Nu ska jag se "från koja till slott" och dricka massor med kaffe, så att jag orkar läsa resten av boken, för att sedan gå upp vid halv sju imorgon och köra heldagen på skolan som vanligt på tisdagar. Ska bli kul att träffa alla igen. :D

Host, host, köp en ost..

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0