onsdag 17/9

Jag skrev detta: 2008-09-17 Klockan: 22:09:11
Idag var det tenta. Oväntad, lätt men lurig.. Alltså jag tyckte under provtillfället att det var lätt och jag kunde egentligen mycket. Men sen blev jag lite osäker.. Men jaja, jag TROR att jag fick godkänt, och jag tänker inte oroa mig i onödan. Jag menar, skrev jag inte godkänt så kommer jag ändå bli besviken, så då kan jag lika väl vara positiv. Efter tentan var det lunch och sen föreläsning med åhörare som inte kan acceptera att man sitter på en föreläsning på högskolan och att man ska visa respekt för den som föreläser. Men jag klarade mig utan att somna, även om jag var nära många gånger.

Jag och Jonna åkte hem till mig vid fyra och fick sällskap av Sandra och Linda vid halv sex. Vi lagade tacogratäng och hade "lill-lördag" framför tvn med tjejsnack. Skönt att bara ta det lugnt, och inte varje onsdag behöva gå ut och festa som andra. Sedan var det ju sista gången som vi umgås innan VFUn och det blir ju tre veckor utan dessa underbara töser, vilket kommer vara tråkigt. Men visst, det ska bli skönt att vara hemma med, men samtidigt vill jag ju umgås med dem jag har träffat här.

Nu är det ännu en dokumentär om skönhetsoperationer och sen ska jag borsta tänderna och sova :) Skööönt. Men för att sen gå upp halv sju igen.. Men jaja, jag är ju trots allt ledig på fredag. SOVMORGON :)

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0