onsdag 17/9

Jag skrev detta: 2008-09-17 Klockan: 08:15:04
Idag vaknade jag till ett litet sms "God morgon solstråle! Sovit gott?" Det gör väl vem som helst glad. Alla borde varje morgon få ett sånt sms. :) När jag får sådana sms så känns det lite mindre olidligt när inte älsklingen är här. Men eftersom inte han är det, så får rix fm vara mitt sällskap i alla fall på morgonen. Men för att sysselsätta mig när jag går upp så tidigt så tänkte jag skriva ett litet inlägg.

Förresten har jag tänkt på en sak, vem läser min blogg egentligen? Eller är det överhuvudtaget någon som gör det? Visst det finns ju någon slags statistik, men jag vet inte riktigt hur källkritisk man ska vara när det gäller den. Och ifall det är någon som läser detta, hur intressant är det egentligen? Jag menar det finns ju blondinbella och dom där, och dom har ju massor med läsare, men det de skriver är ju inte speciellt intressant egentligen? När jag först startade denna bloggen, som är min andra, så tänkte jag att jag skulle skriva om allting som är viktigt i världen. Visst har jag tankar om allting hela tiden men inte kan jag sitta och skriva ner allting här? Eller?

Jaja, nu är det i alla fall dags med tentan snart, eller ja, om två timmar. Men eftersom jag bor där jag bor så blir det så att jag som vanligt går hemifrån en timme innan jag börjar. Men nu får jag väl "plugga" lite då. Men jag är verkligen inte nervös, jag tror, tror att det kommer bli lugnt. Eller så får jag en stor chock och kan ingenting. Nej, nu ägnar jag för mycket tid åt att oroa mig ändå.. Gaah! Vill bara få det överstökat, så nu slutar jag skriva.

Kommentarer :)
Postat av: Jonna

Jag läser ju! :)

2008-09-17 @ 09:10:20
URL: http://jjoonnaaa.blogg.se/
Postat av: malinm

Skulle med vilja vakna till ett sånt sms :)

2008-09-17 @ 09:13:06
URL: http://malinm.se

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0