söndag 14/9

Jag skrev detta: 2008-09-14 Klockan: 22:10:11
Hux flux har klockan blivit tio igen, efter en mysig dag med älskling och en massa separationsångest som börjar bli vanligt på söndagar nu. Men det är ju en liten tröst att han kommer hem om bara fem dagar.. men det är lååånga fem dagar. Jag har, förutom att jag har kollat på tv (superbra program), klurat på vad jag och älsk ska göra när vi ska fira två år.. Men jag tror jag vet nu.. men vi får väl se.. Gäller att spara lite pengar till det, är ju inte gratis att roa sig. Även om masse skulle kunna nöja sig med en hyrd film och lite mat. Jag får se, men det är ju ändå lite spännande och roligt att planera lite. ;) Har hunnit med några av begreppen till tentan, eller i alla fall en tredjedel. Tänkte jag skulle hinna med resten imorgon innan jag ska till skolan för att ha drama klockan tre och sedan gå igenom dem med Jonna hos henne. Så att åtmindstånde våra tolkningar stämmer överrens. Sen gäller det att plugga på måndag och tisdag kväll. Men det ska bli skönt att ha VFU snart. Så man får göra något annat än att sitta och lusläsa böcker. Gud vad kul det ska bli. Så jag får väl ringa min handledare Kaj imorgon. Det kommer jag säkert glömma, men nu påminner jag mig sjäv igen. Jaja, det är väl dags att sova snart. Men funderar just nu på att ta en macka för att inte magen ska skrika när jag vaknar imorgon. Jag är ju hungrig redan nu. Jo, så får det nog bli.

Kvällsmacka, kackerlacka...

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0