tisdag 9/9

Jag skrev detta: 2008-09-09 Klockan: 20:55:11
<a href="http://www.bloggkoll.com/blogg/109581/livets-tankar?claim=wfx17960hk7">Följ min blogg med bloggkoll</a>

Idag var jag otroligt pigg. Har ingen aning om varför men efter att ha varit i skolan från klockan halv nio till halv fem så kände jag mig inte det minsta trött. Så det var bara att ta tag i vad är kunskap? och jag läste faktiskt ut den. Så idag har jag pluggat från halv nio till halv nio, men då är ju det inklusive raster och så.. Men jag är stolt över att jag lyckades läsa ut boken. Men jag har kommit underfund med att det är så otroligt mycket att göra denna veckan. Och att vi ska ut imorgon gör ju inte att jag får mer tid. Men jag är inte alls pepp och funderar faktiskt på att bara ta några cider och sen åka hem, men jag får se hur det blir. Måste ju orka upp på torsdag halv sju.

Så var det tvättid imorgon med. Jag har verkligen ingenting emot att tvätta, tvärt om. Men eftersom man har så kort tid på sig att tvätta så är det bara jobbigt och sjukt stressigt. Men det gör ju att jag måste gå upp senast klockan sju imorgon bitti, vilket gör att jag kan komma igång med läsningen. Gött.. Har lite svårt att koncentrera mig när jag läser, jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. Men imorgon måste jag göra inlämningen till litteraturseminariet i första hand, och sen läsa allt till svenskan på torsdag.

Nu får jag väl roa mig lite vid tvn tills det är dags att knyta mig igen.

Hej svejs och massa grejs.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0