torsdag 11/9

Jag skrev detta: 2008-09-11 Klockan: 20:53:19
Vaknade med en liten bakfylla efter gårdagen. Snoozade i en och en halv timme, gick upp och duschade, såg på nyheterna och åt frukost. Helt plötsligt var klockan halv tio och jag fick bege mig mot skolan. Lunch med Jonna, Elinor, Linda och Sandra. Ångest för att jag åt pommes och kebab.. Halvt illamående resten av dagen och ingen energi från maten. Gjorde faktiskt uppgiften i svenska, till skillnad från många andra. När jag slutade vid fyra var jag faktiskt väldigt nöjd med att jag hade lärt mig mycket. Gick till Jonna för att hämta min väska, vilket slutade med att jag stod i dörren och snackade i en timme.

Kom tillslut hem vid halv sex. Var inne på manpower och så, köpte biljett till Patrik 1,5 på lördag för att "fira" 23 månader. Åker hem imorgon med älskling för att ta det lite lugnt med familjen. Jag hoppas att jag får ordning på min självdiciplin så att jag kan ta det lugnt i helgen. Och jag hoppas att mamma kan hjälpa mig med tentan. Annars kommer jag ha panik på söndag! Imorgon MÅSTE jag gå upp klockan sex så att jag skriver pappret till litteraturseminariet. Och sen behöver jag läsa mer till tentan...

Stress och press, mer tristess

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0