torsdag 18/9

Jag skrev detta: 2008-09-18 Klockan: 19:51:11

Morgonen började som den brukar nu för tiden, otroligt trött. Men jag drog upp mig själv halv sju och begav mig som vanligt till skolan efter att ha sprungit lite till bussen :P Genomgång i svenska och efter det satte jag mig i datasalen och gjorde alla uppgifter ordentligt :) Sedan stannade jag kvar till ett för att ha uppföljningen efter att ha käkat med Jonna och Elinor. Glatt satte jag mig på bussen strax efter två och åkte hem. Men innan jag gjorde jag det hade jag en jättekamp mot min hjärna, för den ville gärna ut och shoppa lite, men jag sa nej och åkte hem så fort jag kunde.

Idag är det ett år sedan jag hade min uppkörning och fick mitt körkort, så jag "firade" med att göra chokladbollar. Jag tänkte att jag skulle sätta i mig några sen ;) Så är det tv hela kvällen nu, och sen ska jag sova. Och kanske ta sovmorgon imorgon eftersom jag är ledig, men jag får se. Borde gå upp och läsa lite i böckerna till praktiken.

På praktiken är det serien VÄNNER som gäller. Lånade box 1 och 2 av Jonna idag som jag tänkte sysselsätta mig med. Har ingen aning om vad jag ska förvänta mig, men jag får väl se vad jag tycker. Idag fick jag nån knäpp idé, jag fick för mig att jag skulle permanenta mig. Eftersom jag älskar att mitt hår är så självlockigt när det är blött, och med den frisyren jag har nu kanske det skulle passa? Jaja, det är nog bara nån idé som jag snart kommer släppa.

lock

Suddig bild, men lite lockar har jag...

Kommentarer :)
Postat av: Jonna

Skulle säkert va jättefint med lockigt hår :) Har satt 9A på inspelning, så ska se det efter Idol ;)

2008-09-18 @ 19:58:52
URL: http://jjoonnaaa.blogg.se/

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0