torsdag 4/9

Jag skrev detta: 2008-09-04 Klockan: 19:21:36
Idag var jag i skolan och hade svenska från 8.30 till 14.15.. Det var skönt att få komma hem lite tidigare, men eftersom jag direkt åkte ner till affären för att handla mat och en kur på apoteket för 350:- för att jag ska kunna bli av med min förkylning, så slutade det med att jag var hemma vid fem i alla fall. Sedan jag kom hem har jag ägnat aldeles för lite tid åt skolan och har istället bakat chokladmuffins och suttit på msn. Fy skäms. men men, jag har ju ända fram tills klockan 13 imorgon innan jag ska vara fullt förberedd på litteraturseminariet. Och det kommer gå bra.. Det vet jag. :S

Så jag behöver gå upp tidigt även imorgon. Går jag upp vid sju så hinner jag skriva inlämningen och gå igenom anteckningarna en sista gång. Men det kräver att jag sitter lite vid datorn och sammanfattar senare ikväll.. Men först borde jag äta något, och sen är det Idol och från koja till slott på tvn. Men eftersom jag har en tendens att inte kunna somna innan klockan halv tolv även om jag känner mig trött vid 10 så tror jag att jag ska kunna sitta med boken lite till sen.

Tänkte lägga upp en bild på mina muffins som smakar godare än vad de ser ut pga. att jag la i lite för mycket i formarna.. Men men, :D Back to work, och min lägenhet som luktar chokladmuffins :)




Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0