6 april

Jag skrev detta: 2009-04-06 Klockan: 23:38:38

Nu var det väldigt länge sedan jag skrev något här men det har varit full rulle hela veckan och jag har varit så sur hela tiden så jag har inte tagit mig tid att skriva något tråkigt. Jag vet inte varför men de senaste veckorna har jag varit så ledsen, sur och arg hela tiden. Och det går ju verkligen ut över Max och jag är hela tiden på helspänn och är aggressiv mot honom. Men jag måste skärpa mig. Jag funderade över varför jag egentligen går runt och är "deppad" men det finns ju fan ingen anledning. Det är bara jag som är så himla negativ hela tiden. Så nu är det vår och härligt och jag bestämde mig för att jag ska bli mycket gladare nu. Det måste jag, mår ju inte bra av att hålla på såhär. Känner mig så fruktansvärt dum mot Max också och det är verkligen inte kul. Jag vet inte vad jag skulle göra om han lämnade mig och jag vill inte tänka på det heller. Och därför måste jag se till att han inte gör det. (Vilket jag inte tror att han har tänkt göra).

Min kära syster har blivit tillsammans med sin bästa kompis Albin "Aladdin" och är helt nykär och så. Jag är så himla glad för deras skull och de passar så bra ihop :) Så det har nog smittat av sig lite och jag saknar Max så himla mycket nu när han är i Göteborg och jobbar. Det var så länge sedan det var bara vi hemma och lagade mat och kollade på tv en vardag. Saknar det. Nu när det är vår så kan man hitta på så mycket tillsammans. Bara laga mat och ta med i en korg och sätta sig ute någonstans är ju jättemysigt.

Just nu så sitter jag uppe för att få ordning på mina sömnproblem. Så denna natten ska jag bara sova i sex timmar. För då är jag tröttare imorgon och sådär. Jag har inte läst in mig så mycket på det än men jag ska läsa mer imorgon. Mamma var snäll och köpte boken om sömn på apoteket åt mig så jag läste halva idag. Jätteintressant faktiskt. Får väl se om det finns något användbart i den. Men inatt är mina odds väldigt dåliga. Jaja..


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0