Mee

Jag skrev detta: 2009-04-08 Klockan: 20:51:43


Hur länge har du bloggat?
I kanske ett och ett halvt år..
Hur ser ditt rum ut? Min lägenhet tar för lång tid att beskriva..
Vad är du bra på? Att städa, tror jag :)
Vad är du dålig på? Att vara inloggad på msn
Beskriv din familj med ett ord? Det går inte
Hur vill du se ut om fem år? Som jag ser ut nu fast lite smalare och äldre
Vad skall du göra imorgon? Åka hem till landet
Vad sover du i? trosor
Har du en tv i ditt rum? ja..
Kan du vissla? Ja..
Var finns dina kläder i ditt rum? i min garderob
Vad lägger du helst på dina mackor? Ost, skinka och gurka
Jobbar du? På sommaren och till jul.
Lyckligaste ögonblicket i ditt liv? Finns många.. när jag kom in på högskolan blev jag lycklig
Ett barndomsminne? Vindskyddsbygge med syrran, Vincent och Linus.
Var du intresserad av mode när du var liten? Nja, ne det vet jag inte om jag var.
Har du någon dold talang? Jag har viga fingrar
Vad hatar du? fördomar
Längd? 168 cm
Sköter du skolan bra? Ja det anser jag
Favoritgodis? Choklad
Tränar du? Japp, fem gånger i veckan
Kan du stå på händerna? Nej, eller mot en vägg går det.
Vad för väska använder du? Olika men mest en svart i fejkat skinn
När får du kalla kårar? När det känns som att någon förföljer mig på natten när jag är ensam
Gillar du att skratta? Ja, men jag gör det inte speciellt ofta
Har du sett twilight? Nej, men jag och syrran ska börja läsa de tre första böckerna nu.
Snackar du mycket skit? Skit och skit, jag säger vad jag tycker och tänker men det kan jag säga till personen i fråga också.
Favoritmat? Tacogratäng tror jag
Knäppaste dröm du haft?  Min evighetsdröm om en stor kula
När vill du gifta dig? Det vet jag inte. Om tio år kanske?
Vad hatar du att göra? allting jag är dålig på.
Hur långt är ditt hår? Kort :)
Favoritplagg i gardroben? Mina killah-jeans som jag är för tjock för :(
Hur lång vill du vara? Lite längre, kanske 173?
Kan du spela instrument? Nja, lite gitarr, piano och så..

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0