Okej, nu försöker jag igen..

Jag skrev detta: 2009-08-27 Klockan: 16:13:19
Nu är insparken (äntligen) slut. Det har varit så himla kul men samtidigt så har jag aldrig varit så trött och nu vill jag bara slappa hela helgen :) Eller ja, jag måste ju läsa en himla massa, både kurs- och skönlitteratur i svenskan och massa kapitel i psykologin också. Men det ska bli skönt att fokusera på pluggandet igen efter sommaren. Jag vill gärna läsa så att jag ligger några dagar före schemat för så som det har varit nu i början då jag inte har haft tid att plugga är jättejobbigt och jag får dåligt samvete när jag tänker på att jag har missat lite i skolan. Men ja, nu ska jag försöka komma ikapp.

Har ju inte träffat Max så mycket men jag kanske ska träffa honom i helgen, det beror på hur mycket jag lyckas läsa och hur trött jag är. Idag ska jag köra hem Julia som har sin sista dag på praktiken här i Jönköping idag. På vägen hem ska jag hämta upp vår fina lådbil som jag ska kämpa med för att försöka få hem. Sen ska jag äta kvällsmat hemma med familjen innan jag åker till Tranemo och säljer min kamera till Therese. På vägen hem ska jag stanna till vid hemmakväll för att köpa den kompletta vänner-boxen som jag har suktat så efter för att fira att jag fick sålt min kamera. :) Så det blir lite vänner i helgen också mellan allt pluggande. Risken är bara att jag fastnar vid en sesong och det vill jag inte för det var dilemmat i höst för mitt plugg. Men det ska nog gå bra, nu har jag ju ändå sett alla avsnitt en gång redan.

Så för att komma tillbaka till min rubrik, så försöker jag igen att ta tag i mitt bloggande. Har varit så stressigt nu i början av hösten. Nu ska jag lugna ner mig lite och få lite mer tid för mig själv. Kan tänkas att jag får en släng av svininfluensan också som ska vara såååå skräckinjagande men jag hänvisar till min studiekompis Emma som har kollat upp och säger att fler dör i vanliga influensan varje år. Är inte alls orolig men det är inte roligt att vara sjuk. Men nu sitter det i halsen och näsan och jag tänkte åka och ge blod men då får man inte ha några symtom av förkylning så jag får väl skjuta på det ännu mer. Men jag vill ju pirca naveln och då måste jag ge blod innan jag gör det annars kommer det dröja så länge innan jag får ge. Men jag får väl tålmodigt vänta. Blev ännu mer sugen när jag kom hem igår och Julia hade pircat ögonbrynet. Om hon gör det så ska väl jag också ta mod till mig :) Det är ju bara att ta ut den om det inte blir bra.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0