Det går an med Gudrun Schyman...

Jag skrev detta: 2009-12-17 Klockan: 19:29:46
Jag har verkligen försökt att läsa "Familjen H***" idag men jag har läst 150 sidor och jag har verkligen inte lust till mer. Men jag har i alla fall lyssnat på halva "Det går an" med Gudrun Schyman så jag har "läst ut" den boken i alla fall. Det var ganska behagligt att lyssna på en inläst bok, men det är lätt att tankarna försvinner precis som de gör när man läser. Men nu vet jag i alla fall hur boken slutade. Jag har också kollat upp lite fakta om författaren som jag har skrivit ut. Jag vet inte vad vi kommer gå igenom imorgon eller inte gå igenom. Men jag har i alla fall förberett mig lite nu.

Lite information för de som verkligen är intresserade av mig: Jag måste bara säga att jag har lärt mig att skriva på datorn snabbare de senaste veckorna. Jag använder fortfarande bara pekfingrarna till bokstäverna. Men jag använder ringfingret till shift, lillfingret till enter och tummen till mellanslag. Så nu går det undan när jag skriver. Senaste gången jag avancerade på tangentbordet var nog i sjuan då pappa ville att jag skulle lära mig skriva med två fingrar. Haha!


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0