Illamående och huvudvärk...

Jag skrev detta: 2009-12-15 Klockan: 20:43:34
Idag mår jag verkligen inte bra. Förmiddagen kändes okej men hela eftermiddagen har jag mått illa och tyckt synd om mig själv. Jag som alltid är åksjuk mår sjukt dåligt på bussen och flera dagar så har jag velat gå flera kilometer istället för att åka ytterligare några minuter i bussen. Men jag har lyckats stå ut även om det känns som jag snart ska spy när jag sitter där. Imorgon har vi förmiddagsföreläsning men jag känner att jag ska ta det lugnt. Jag ska till gymnasiet och lämna min respons till eleverna på eftermiddagen så. Tänkte att jag skulle ladda ner en ljudbok så jag skulle slippa att läsa men som vanligt så är det formulär och lösenord hit och dit. Jävla formaliteter!

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0