Någon som är intresserad av vad jag skriver i min blogg tydligen?

Jag skrev detta: 2009-12-10 Klockan: 17:44:17
"Min uppfattning av just det partiet är att de är mycket främlingsfientliga".

Vad får du det ifrån? Jag är centralt verksam inom SD. Sammanboende med en kvinna från Laos. Hon har två barn med "invandrarbakgrund" (usch vilket uttryck media använder). Dottern är gift med en man från Finland. Sonen bor hos sin far i Manila, Filippinerna.

Jag var tidigare gift 30 år med en kvinna från Indonesien. En dotter född i Indien. Hon är gift men en man från Gambia och har tre barn med "invandrarbakgrund". (Återigen medias stämpel).

För mig finns det inga invandrare! Det finns bara människor med olika drömmar, förväntningar, förmågor och behov.

Märk noga: SD bryr sig inte om varifrån du kommer. Utlandsfödda som kommer till Sverige med viljan att anpassa sig till lagar och normer i vårt land är välkomna. Däremot ogillar SD de utlandsfödda som kräver att svenska folket skall anpassa sig till deras krav (sharialagar, hedersmord, könsstympningar, tvångsäktenskap och av manschauvinismen påtvingat bärande av särskilda kläder.

SD:s åsikter har nyligen på ett bra sätt framförts av Nalin Pekgul, ordförande i socialdemokraternas kvinnoförbund.

Så var det med den "främlingsfientligheten".

Eftersom personen i fråga kände att han skulle skriva ett stort inlägg om min "felaktiga" uppfattning så tänkte jag att jag kunde lägga upp det också. Jag säger ingenting än så är ingenting sagt.

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0