P.S. I love you

Jag skrev detta: 2009-12-28 Klockan: 12:46:36
Hela dagen igår städade jag i lägenheten. Eller städade gjorde jag väl inte men jag omorganiserade. Eftersom Max nu ska bo här hela våren så försökte jag få lite mer plats åt våra saker. Men jag vet inte om jag lyckades så bra. Jag fick mer ordning men kanske inte mer utrymme, trots att jag har en stor hög med grejer som ska upp på vinden sen.

Jag tittade på tv, lagade mat och tog ett bad igår eftersom jag hade en kväll för mig själv. Jag gick och lade mig tidigt för att jag skulle orka läsa lite ur Finns inte på kartan som blir bättre ju mer jag läser, men fortfarande inte fängslande. Men när jag hade läst till klockan tio så var jag inte alls trött. Så jag bestämde mig för att se på film.  Jag såg P.S. I love you men eftersom vårt PS3 är i Göteborg så tog jag upp min DVD hemifrån.

Självklart glömde jag DVD-kontrollen. Så jag såg hela filmen med dansk text. Men det gjorde inte speciellt mycket. Men GUUUUUD vad bra den var. Jag överdriver inte om jag säger att jag grät var tionde minut hela filmen igenom. Så efter två timmars gråtande över karaktärernas öden så grät jag också en massa efter filmen. Har du inte sett filmen så är den ett måste :)


Kommentarer :)
Postat av: Jonna

Den är bra, men boken är ännu bättre! :)

2009-12-28 @ 14:15:36
Postat av: Anonym

jag lipade också som en tok när jag såg den...

2009-12-30 @ 12:42:01

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0