Så var det "julavslutning"...

Jag skrev detta: 2009-12-18 Klockan: 09:04:25
Jag ringde till vårdcentralen i morse och försökte få en tidig tid för att kolla mina värden. Men jag fick tid halv elva, vilket är då vår föreläsning börjar. Eftersom jag har missat några föreläsningar så tänkte jag att jag måste gå idag. Så jag tackade nej till tiden och sa att jag får försöka kontakta vårdcentralen i Tranemo på måndag. Om de har öppet. Men idag är det sista föreläsningen innan jul så jag tänkte att jag skulle bjuda på de pepparkakor som blev över från min VFU. Och bjuda på lite julstämning eftersom jag aldrig kommer orka äta upp dem själv.

I eftermiddag så tänkte jag att jag skulle börja med julgodiset eller städningen. Jag känner att jag behöver börja bocka av saker från min att-göra-lista innan imorgon då jag åker hem. Är det så att det blir för stressigt så kommer jag vara kvar i Huskvarna till söndag morgon. Men jag hoppas på att kunna åka hem imorgon. Det är så tråkigt att sitta i lägenheten helt ensam. Speciellt när man har jobbiga och konstiga drömmar som den jag hade i natt. Helt kortfattat så hade jag bokat biljetter till en teaterföreställning för mig, Max och hans lillasyster. Men jag och Max börjar bråka och bestämmer att mötas upp vid teatern. När jag väl ska åka så är jag nästan försenad och hittar ingen bil för att kunna ta mig dit med. Jag kommer aldeles för sent och kommer inte in i teatern, Max och Freja sitter där inne helt själva och jätteledsna. Sen vaknade jag. (?)

Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0