Kursutvärdering...

Jag skrev detta: 2009-01-16 Klockan: 22:00:14
2009-01-16
Lovisa Davidsson


Idag var det dags att avsluta min första termin på högskolan och utvärderingen var inte speciellt givande, men förhoppningsvis blir den det för de som går nästa eller nästnästa år på högskolan. Har lånat de tre sista sesongerna av Jonna idag och såg vem Rachel skulle ha barn med idag så nu är jag inte så nyfiken längre. Förövrigt så har jag suttit och läst en av böckerna som jag har planerat att läsa, den om hur man strukturerar upp vardagen. Så otroligt intressant så jag kunde inte sluta läsa och jag lär nog läsa ut alla 260 sidor innan jag somnar idag. Men det är sjukt mycket att tänka på i början när man ska få sina tankar och mål på papper men när jag är färdig med strukturen så tror jag att jag kommer känna mig mycket lugn och ha mer tid för allt annat.

Imorgon så tänkte jag att jag skulle städa lite, läsa i plugga smart-boken och sedan ska jag vara hos Caroline klockan två. Jag, Jonna, Elinor, Caroline, hennes pojkvän och antagligen Max ska se på en sju timmar lång film och äta tacopaj. "The 10th kingdom" heter den men jag har aldrig hört talas om den så det blir intressant. Max kommer antagligen lite senare men jag sa att det inte gör någonting för då kan jag kanske summera de tre första timmarna för honom. Haha! Det ska bli trevligt att umgås lite med dem och lära känna Caroline bättre eftersom vi ska gå i samma klass från och med måndag. Förövrigt så känner jag nu fyra stycken i min klass så det känns säkrare att börja på måndag, även om jag vet att man lär känna många snabbt så är det bra att man har någon att ty sig till i början.


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0