Premenstruellt syndrom...

Jag skrev detta: 2009-01-26 Klockan: 18:05:04
2009-01-26
Lovisa Davidsson


Skolan idag var skittråkig och eftersom alla har sina olika idéer om hur man ska dela in ordklasser och satser så blir det ännu rörigare. Jag behöver nog börja plugga nu så att jag kan strukturera upp allting på ett stort A3-papper. Max skjutsade in mig till skolan eftersom jag missade bussen och skulle därför bli försenad om jag inte åkte bil. När jag skulle hoppa av vid högskolan så tog jag mina lägenhetsnycklar så att jag skulle kunna komma in sen när jag kom hem. Problemet var bara att precis när lektionen hade börjat så kom Max på att han inte hade sina nycklar med sig så han fick åka tillbaka till Jönköping och hämta dem klockan halv tre när jag hade rast.

Tog bussen hem och halvsprang upp för den långa backen (som håller på att ta kol på mig varje gång). När jag kom innanför dörren så luktade det kycklinggryta och ris, dammsugaren var igång och ljus var tända. När min älskling är så underbar så kan jag trycka undan mitt pms ett tag för att njuta av stunden. Nu ska vi snart gå ut och , sedan blir det väl så att vi slappar i soffan. Tänkte att jag skulle läsa klart andra kapitlet i Teleman så att jag kan börja skriva min essä imorgon. Det hade verkligen varit skönt att få den ur världen.


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0