8 mars

Jag skrev detta: 2009-03-08 Klockan: 18:18:09
Igår var jag ute med Åland, Jonna och Elinor. Jag var väldigt opeppad men när kvällen kom så var jag ändå på g. Vi drack lite hemma hos Jonna under tiden som vi kollade på melodifestivalen. Jag fuskade när det gäller min "diet" för jag åt lite chips och popcorn :( Fem över halv tio begav vi oss till Kåren med snabba steg för att vi skulle hinna in innan tio för att slippa betala. Eftersom jag och Jonna hatar att dansa så vi satt i sofforna hela kvällen. Åland träffade världens skummaste kille som bara ljög och var jävlig så jag bestämde mig för att tyka mig mot honom. Han irriterade mig så pass mycket att jag verkligen ville gå fram och slå honom på käften.

Sedan gick Åland och Elinor iväg för att de skulle dansa så då blev jag och Jonna kvar med den här killen då. Och en annan kille som va så jäkla skum alltså? Shit vad konstiga människor det finns alltså. Men i alla fall så satt jag och pratade med den här killen och utvecklade en slags hatkärlek till honom. Han ljög om allting, kunde inte ge mig sitt nummer eller e-mail eller någonting så vi kommer ju aldrig träffas igen. Och det blev jag sur över för att han va en rätt kul kille att sitta och snacka med. Jonna var på humör för att slåss som vanligt så imorgon kommer väl mina blåmärken vara fullt utvecklade om man säger så, vackert!

En skum sak som vi fick reda på när vi var på kåren var att dom har tagit bort båsen på tjejtoaletten. Det brukar vara ett rum som man går in i och sedan finns det tre bås med en toa i varje. Nej, nu har dom tagit bort väggarna så det är bara ett stort rum med tre toaletter? Men man kan låsa dörren dit. Men va fan? Visserligen går tjejer tillsammans men som när jag skulle gå själv igår så sitter jag liksom ensam och tar upp tre toaletter istället för en? Hoppas att dom ändrar det, fattar inte vem som har fått den idén? Vid halv två så skulle vi i alla fall ta bussarna hem och vi lämnade kåren. Somnade på bussen flera gånger och när jag la mig i sängen vid halv tre var jag så sjukt trött.

Jag har inte varit speciellt bakfull idag eftersom det blev en lugn kväll igår. Drack bara några glas vin, en shot och en drink. Trots att jag inte är bakfull idag så har jag gjort absolut ingenting. Jag har suttit vid tvn, laddat upp bilder som jag ska framkalla och så har jag tagit ett bad. Men mer än så har jag inte fått gjort. Men eftersom jag är ledig hela dagen imorgon så känner jag att det är lugnt. Jag ska ju ha läst alla kapitel i boken tills på tisdag men det ska nog inte ta så lång tid. Sen blir det träning imorgon igen för nu har jag vilat helt i två dagar och nu behöver jag sätta igång igen.

Jag har huvudvärk men jag vet inte riktigt varför, eller det kanske beror på att jag inte har druckit så mycket vatten idag. Hela kvällen kommer bestå av tv-tittande och broderi. Kanske går ner och köper en kebabsallad istället för att äta rester idag. Jo, det tror jag att jag ska göra nu. :)


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0