9 mars

Jag skrev detta: 2009-03-09 Klockan: 20:40:53
Idag var jag ledig som vanligt och jag har segat. Suttit vid tvn hela dagen känns det som men jag har faktiskt läst lite i språkutvecklingsboken, broderat, sorterat skor som jag ska lämna till secondhand eftersom jag ändå inte använder dem. Jag har faktiskt kört ett pass på Friskis också. Det hette bara medel och det var verkligen helt okej. Ganska jobbigt eftersom kordinationen inte är den bästa så jag skrattade åt mig själv för det mesta. Det var väl hyfsat jobbigt, jag blev svettig men inte helt slut vilket visserligen kan vara skönt.

Jag trodde faktiskt att det första passet jag gjorde skulle vara mycket jobbigare. Men det var en skön blandning av kondition, styrka och stretching typ. Det var verkligen så roligt så att jag vill köra ett pass imorgon också men jag får se hur det blir. Först är det skola från halv 9 till halv 3 och sedan har jag tid hos vårdcentralen klockan tre, och sen tänkte jag att jag skulle lämna skorna till second hand och kolla runt där lite. Ah! Jag planerar in aldeles för mycket. Men kanske kör jag ett pass. Eller jag behöver köra mina armar på gymmet iaf, och magen. Jag får se. Nu ska jag titta på tv lite till, dricka lite te och läsa Stig Larsson.


Kommentarer :)

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0