Citat från torsdagens föreläsningar...

Jag skrev detta: 2009-11-01 Klockan: 10:55:29
När man har en heldag i skolan och är sådär trött så att man skrattar åt ingenting och sedan börjar gråta. Då brukar jag sitta och citera mina lärare för att göra något vettigt. Eller vettigt förresten? Jaja. Jag tror att de som var med på föreläsningen förstår mina citat. Ni som inte var det hoppas jag förstår i alla fall. Det är aldeles för komplicerat att förklara, och jag tror inte ens att det finns någon förklaring. Här är de i alla fall:

"Det ska vara mycket sex och våld för att det ska bli intressant"
"även för mellanstadieelever"

"u, uuuuu nu hackade jag upp mig på något sätt"

"under 1200-talet var det coolt att vara epileptiker"

"Vi ser inte att det blir något sex av det om man säger så"

"fetbort" "fackat upp"

Kommentarer :)
Postat av: b

hahaha. ivar är ju rolig:D

2009-11-01 @ 18:41:31

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0