Jag har bokfyndat igen...

Jag skrev detta: 2009-11-04 Klockan: 19:39:55
Jag svängde in på biblioteket för att låna om några böcker innan. När jag hade gjort mitt omlån så rusade jag förbi en bokrea hylla och fastnade. Och tur var det :) Jag hittade en nästan komplett bokserie som heter Bra Böckers Historia. Det finns 16 delar och jag fick tag i fjorton. Kanske kan jag hitta nummer 10 och 13 på något antikvariat senare?

Jag tänkte först: nja, undra om jag kommer att använda detta? Men sen bestämde jag mig för att slå till. Dessutom hittade jag två böcker om veteranbilar och veteranmotorcyklar till pappa i farsdagspresent. Så alltså supermycket kurslitteratur och farsdagspresent för, ja, inte mycket pengar. 80 kronor! Om mina bokköp fortsätter i den här riktningen så kommer jag snart äga ett helt bibliotek för lite utgifter. Man kan ju alltid hoppas :)

Kommentarer :)
Postat av: julia

Jag ställer upp gratis just nu på att hjälpa till med din bloggdesign, hör av dig om du är intresserad :) först till kvarn som gäller

Love

2009-11-04 @ 19:51:40
URL: http://juliawennstig.blogg.se/

Kommentera gärna ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Det viktigaste av allt, Kommentar:


Trackback
RSS 2.0